lördag 23 oktober 2010

Rätten till Sömn.


Det är slitsamt att vara små barnsförälder. speciellt om man inte får sova ordentligt!

Jag har funderat och funderat hur jag skall få min bestämda son att somna och sova i sin säng hela natten.. Nu får det vara slut på dom nattliga skrikfestarna , nu vill mamma och pappa ha till baka makten över natten och framförallt sin säng! Den lilla åttamånaders rumpisen har haft makten länge nog över familjens natt sömn, nu är det dax att göra något åt det. Jag tänker gå in i strid med min ur gulliga lilla son. jag kommer köra fem minutersmetoden! nu vill mamma sova brevid pappa!


Och hans mamma har rätten att få sin korrekta ögonglobsfärg tillbaka ( det vill säga vit, inte rödmelerad)!


vi får se vem som vinner mamma eller Anton :/

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå alldeles utmärkt.. 5min metoden är BRA... KRAMAR

    SvaraRadera