måndag 19 april 2010

Små log lite i morse när jag gick med emmis till skolan..
Hee hee i morse när jag gick till skolan med emmis gick vi förbi min gamla skola munkegärdeskolan, blev så full i skratt när jag så ett gäng tjejer som stod bakom kyran och smyg rökte , blonda sminkade så man knappt såg ögonen , prata högt gjorde dom med, ba va ba ba sas hela tiden. Jag kände mig gammal! tänk det var inte så länge sen jag själv stod bakom kyrkan och smyg rökte och trodde jag ägde världen! Dom slänge en blick på mig upp i från och ner sen titta dom snabbt bort. Antagligen såg dom mig som en kärring tycket säker att jag såg töntig ut :) faktum är att jag titta på dom och tänkte , snart är det eran tur att ta bort spaklet och kliva in i vuxen världen ! rätt kul att se att alla måste gå igenom samma sak!
jaa lite onödigt bloggade !

tja så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar