onsdag 3 mars 2010

Känner mig på Topp!


Jag bara älskar när solen tittar fram, det känns som om det blir ett steg närmare våren! Den bästa årstiden jag vet! Jag och Anton kom just hem i från en härlig liten tur med vagnen ;) Jag vet inte hur det är med er men jag blir på så gott humör när solen skiner! måste ju berätta i går var vi hemma hos mamma , och jag blev lite sugen på att kolla in om Anton e lik sin mamma när hon var liten, men icke är han så lik sin mamma, men så tog jag fram morbror Johans bebis bok och kolla in den! Och det fanns ett kort där som lika gärna kunde vara Anton! sjukt lika! skall se om jag kan på något sätt lägga upp den bilden här på min bror när han var liten så ni själva kan få se! konstigt att det kan bli så! Men vi är nöjda för Anton har ju en sjukt snygg morbror:) hii hii ! Ja nu skall jag väl ta och lägga in en tvätt , snacka om att våran tvättmaskin går varm här hemma! Sen blir det till att fixa lite..


Ha en super go dag mina vänner!


Puss & kram


Ps: på fredag kommer Anton med i Gp bara så ni vet *

2 kommentarer:

  1. haha :) klart faboulöst snygg ! på fredag skall det klippas i tidningen !

    SvaraRadera
  2. Jag har dom allra vackraste barnen och numera barn-barn. Fattas bara en sådan vacker mamma/mormor ni har..... HiHi.....

    SvaraRadera