onsdag 24 juni 2009

Sommar sommar sommar!

Sommar , sommar och sol havet och vinden och doft av......... la la la la .. ;)
Vilken härlig dag! sååå varmt och skönt! Just nu sitter jag i skuggan med ett StorT glas vatten och bloggar lite.. Medans Lillan sover och min superduktiga sambo är ute och går ;) borde jag med göra.. men någon måste ju se efter Vilda ;) he he.. I dag fick man svar i från skolan me.. till hösten drar det i gång.. lite smått ångest över att sätta mig vid bänken igen.. men jag vet att det behövs! sen är det ju skönt att ha något att göra med! Jobb ja de finns det inga tyvärr.. men skäm den som ger sig! Annars är allt bara Toppen men Fröken Norgren.. inte så långt kvar nu tills Johan går på semester!! jag längtar!!! skall bli så otroligt skönt att ha en sommar där man slipper renovera och fixa hela tiden! denna sommaren är det vi som säger ,, Vi är på stranden!* härligt* nu skall jag vattna mina små blommor ser ut som om dom skulle behöva detta!
Kram/ Elon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar